INFO: +420 544 224 336 | e-posta@ujezdubrna.cz
Dnes je 21. prosince 2024 a svátek má Natálie 4°C | Zítra Šimon 2°C

Povinné informace

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

Město Újezd u Brna

Ve smyslu výše uvedeného zákona je vznik a způsob založení města ustanoven ze zákona č. 128/2000 Sb. o obcích ve znění následujících úprav. 
Podmínky a principy, za kterých provozuje svoji činnost, jsou uvedeny zejména v částech uvedeného zákona:
———————————————-
Hlava I. Obecná ustanovení
Hlava II. Samostatná působnost obce
Hlava III. Přenesená působnost
Hlava IV. Orgány obce
Hlava V. Orgány zastupitelstva obce a rady obce

Úřední dny: Provozní doba:
Pondělí, středa: 08:00–11:30 hodin, 12:30–17:00 hodin
Úterý: 08:00–11:30 hodin, 12:30–15:00 hodin
Čtvrtek: podatelna: 08:00–11:30 hodin, 12:30–15:00 hodin
ostatní agendy pouze po předchozí telefonické domluvě
Pátek: pouze po předchozí telefonické domluvě
Základní informace:  
Adresa: Komenského 107, 664 53 Újezd u Brna
IČO: 00282740
DIČ: CZ00282740
Bankovní spojení: KB Brno-venkov
číslo účtu: 4925641/0100
Datová schránka: iu3b65f
e-Podatelna: e-posta@ujezdubrna.cz

Podrobné požadavky na elektronické podání
E-mail: sekretariat@ujezdubrna.cz
Webové stránky: www.ujezdubrna.cz
Starostka města: Ing. Marie Kozáková
mob. č. +420 602 500 583
e-mail starosta@ujezdubrna.cz
Místostarosta města: Ing. Karel Vévar
mob. č. +420 724 183 499
e-mail mistostarosta@ujezdubrna.cz
Tel.: +420 544 224 336, +420 544 224 218

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Komenského 107, 664 53 Újezd u Brna

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Komenského 107, 664 53 Újezd u Brna

4.3 Úřední hodiny

Úřední dny: Provozní doba:
Pondělí, středa: 08:00–11:30 hodin, 12:30–17:00 hodin
Úterý: 08:00–11:30 hodin, 12:30–15:00 hodin
Čtvrtek: podatelna: 08:00–11:30 hodin, 12:30–15:00 hodin
ostatní agendy pouze po předchozí telefonické domluvě
Pátek: pouze po předchozí telefonické domluvě

4.4 Telefonní čísla

Tel.: +420 544 224 336, +420 544 224 218

4.5 Adresa internetových stránek

www.ujezdubrna.cz

4.6 Adresa podatelny

e-Podatelna: e-posta@ujezdubrna.cz

Podrobné požadavky na elektronické podání

4.7 Elektronická adresa podatelny

e-posta@ujezdubrna.cz

4.8 Datová schránka

iu3b65f

KB Brno – venkov
číslo účtu: 4925641/0100

00282740

CZ00282740, je plátce DPH

8.1 Seznamy hlavních dokumentů

Dokumenty jsou k nahlédnutí na obecním úřadě

  • Územní plán
  • Rozpočtový výhled obce
  • Program rozvoje obce
  • Zpráva o přezkoumání hospodaření obce
  • Usnesení zastupitelstva obce
  • Úřední deska

8.2 Rozpočet

ROZPOČET, ZVEŘEJNĚNÍ VÝKAZŮ

Rozklikávací rozpočet

Rozpočtové výhledy

Plán financování obnovy vodovodu a kanalizace města Újezd u Brna pro období 2020–2029

Rok 2024

Rok 2023

Rok 2022

Rok 2021

Rok 2020

Rok 2019

Rok 2018

Rok 2017

Rok 2016

Rok 2015

Rok 2014

Rok 2013

Rok 2012

Rok 2011

Rok 2010

⇒ Na ústní nebo telefonickou žádost o informaci odpovídá odborně příslušné pracoviště okamžitě.
⇒ Nelze-li požadovanou informaci okamžitě poskytnout, nebo nepovažuje-li žadatel poskytnutou informaci za dostačující, je třeba podat žádost písemně. 
Pro podání písemné žádosti  a pro odvolání je stanoven formulář s názvem “Informace dle zákona č. 106/99”
⇒ Žadatelem řádně vyplněný a podepsaný formulář podatelna zaeviduje, přiřadí mu jednací číslo a ještě týž den předá odborně příslušnému pracovišti k vyřízení.
MÚ v zákonné lhůtě žadateli písemně požadovanou informaci podá, případně vydá rozhodnutí o neposkytnutí informace. 
⇒ Všechny písemné žádosti o informace, odpovědi na ně i rozhodnutí o jejich neposkytnutí jsou MÚ evidovány. 
⇒ Postupy při zjišťování informací podle jiných zákonů než zákona č. 106/1999 Sb. (např. č. 123/1998 Sb., č. 455/1991 Sb.) se řídí ustanoveními těchto zákonů.

⇒ Ústní nebo telefonické žádosti o informace dle tohoto zákona lze uplatnit na odborně příslušném pracovišti, případně v podatelně Městkého úřadu Újezd u Brna (dále jen MÚ).
⇒ Jako místo, kde lze podat písemnou žádost, stížnost, návrh, podnět či jiné dožádání a kde lze obdržet rozhodnutí o odmítnutí žádosti, je stanoveno pracoviště podatelny MÚ. 
K podání žádosti je možné použít formulář: formulář ve formátu excel, formulář ve formátu PDF
⇒ Proti rozhodnutí MÚ o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to písemně poštou nebo osobně na podatelně MÚ.
⇒ Odvolání musí obsahovat: jméno, příjmení, adresu žadatele, proti čemu odvolání směřuje a čeho se žadatel domáhá (včetně čísla jednacího původní žádosti), datum podání odvolání, vlastnoruční podpis žadatele

11.1 Nejdůležitější používané předpisy

⇒ Poskytnutí informací do15 dnů ode dne přijetí žádosti § 14 odst. 3 písm. c) a § 20 odst. 3.
⇒ Prodloužení lhůty maximálně do 10dnů § 14 odst. 5 a § 20 odst. 3.
⇒ Rozhodnutí o odepření informací do 15dnů ode dne přijetí žádosti § 15 odst. 1
⇒ Odložení žádosti do 3 dnů § 14 odst. 3 b)
⇒ Výzva k upřesnění žádosti do 7dnů § 14 odst. 3 a)
⇒ Lhůta v jaké musí být žádost žadatelem upřesněna do 30 dnů § 14 odst. 3 a)
⇒ Lhůta pro podání odvolání 15 dnů ode dne doručení § 16 odst. 1
⇒ Lhůta pro odvolání při neposkytnutí informací 15 dnů ode dne, kdy uplynula lhůta pro vyřízení žádosti § 15 odst. 4
⇒ Lhůta pro vyřízení odvolání 15 dnů ode dne předložení odvolání odvolacímu orgánu § 16 odst. 3

11.2 Vydané právní předpisy

Město Újezd u Brna vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
Úřední deska, Sbírka právních předpisů

12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře si můžete stáhnout z: www.form.cz

12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.

13.1 Vzory licenčních smluv

Obec v této době nemá žádné licenční smlouvy.

Obec nedisponuje vzory licenčních smluv.

13.2 Výhradní licence

Obec v této době nemá uzavřenou žádnou smlouvu o poskytnutí výhradní licence.

 

Důležité informace

  1. Návody pro řešení nejrůznějších životních situací
  2. Platné obecně závazné vyhlášky města Újezd u Brna
  3. Sazebník úhrad za poskytování informací
  4. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. a zveřejněné informace dle tohoto zákona
  5. Seznam organizací zřízených městem:
    – Mateřská škola Újezd u Brna, okres Brno – venkov, příspěvková organizace
    – Základní škola Újezd u Brna, okres Brno – venkov, příspěvková organizace

Sledujte nás i na sociálních sítích